Passa al contingut principal

Princeses intergalàctiques

I EM DIC....

No deixis mai de creure en qui ets i el que has vingut a fer
princesa intergalàctica

Sempre tindràs ajuda, sempre has tingut ajuda

Un nou dia màgia pura a la faldilla de la mare divina en forma de Montserrat
una trobada preciosa de dones xamanes magues fades

i una d'elles acompleix la teva petició "m'acompanyes?"
avui la Pilar t'acompanya al funeral del Pio....
que de fúnebre no en tenia res perquè ha estat i és un dia ple de llum
el sento, m'ha vingut a abraçar un moment
ell tan ple de llum i amor incondicional...

Trobo l'Artur...distància però em te present, mirades mentre parlem ell amb l'Edu i jo amb la Pilar,
asseguts en l'agradable plaça on els arbres fan ombra
on homenatgem el Pio
i al marxar ens diem el just i necessari,
de fet, el que havia visualitzat que li diria, el gest que faria, l'actitud, i com li diria exactament

maga, clar que si bonica, ho saps

"Ja quedarem un dia i et donaré...tot" diu hehe l'insconcient ;)
Parlàvem dels perfums que no em va donar.
Potser em dóna el retorn a tantes paraules que li he escrit i no m'ha donat gens de feed back

La Pilar m'explica "les missions" de la seva vida i els seus moments
3 anys fòra del sistema amb la geometria sagrada, 2012 torna al sistema on fa falta llum

A la carretera em parla del mercaba i la sento a ella i a mi i ...veiem 4 camions tots alhora
i recordo la imatge de l'Oscar al facebook, i sento el que em transmet amb tot el que m'ha explicat de la seva vida i les seves missions, i jo em duc a recordar sobre el comandant Ashtar...i en parlem...
em parla clar, amb un llenguatge que entenc tan bé...
i em recorda, altre cop a Sant Guim
"no cola, no t'autoenganyis" en les idees d'on traspuava por
Som cícliques, no necessites, tenim fases i si baixem és per sorgir amb més força.
Clar que si
Porta un mercaba com a penjoll.
Geometria sagrada. El mercaba és per transportarnos, intergalàcticament.

Princeses de les Pleyades

Recorda que tens ales Mar, Marta, fada maga amb poder creatiu.

La Sara allí davant l'església de la Mercè em preguntava per l'escola del Marc el seu fill
"li encanta la música, oi?" hehe li encanta, i que fort i valent
com tots els nens ara
Just parlant-li de la Montse, la mestra d'anglès de les Savines, pocs minuts més tard, potser segons,
apareix passejant al mateix carrer on romaníem tota la colla d'amics del Pio
em saluda alegre "Hola Marta!"

Parlem... em diu just i clau el que ja se, del meu fallo-ego a l'escola
"A veure si ara ja si a Mollerussa, ja saps, l'experiència és un grau"
Però dins meu, jo se, tu saps, que no existeix l'error
i menys si l'expressió és del cor autèntica
com Tu saps que Jo Sóc


I aquí a casa altre cop...respiro a balcó de casa
des d'on el vent m'acarona i el sol m'il·lumina

amb la certesa,
de perfecta comprensió que no hi ha temps
i que tot està bé

i que tot és possible en l'esdevenir del temps cíclic

Obro el proper quadre on pintaré...




Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Com parlar als fills perquè escoltin i com escoltar perquè els fills parlin

  CICLE DE TALLERS:   Estas davant la possibilitat de transformar la teva vida. La manera de relacionar-nos, els nostres hàbits i actituds a l'hora de comunicar-nos marquen una gran diferència en el nostre estat de salut i benestar. Vivim en una època d’estrès. Els pares i educadors ens trobem sota una pressió enorme intentant “arribar a tot arreu”. Les exigències són elevades. L’energia baixa. El mal geni es dispara ràpid.  Estem convençudes que aquestes formes de comunicació, sinceres i plenes de comprensió, poden contribuir en gran manera a l’estabilitat i el bon judici de pares, mares, mestres/professors, monitors...amb els seus alumnes. Els tallers que estàs les portes d'endinsar-te donen una oportunitat per aprendre de manera pràctica noves habilitats de comunicació . “Els pares són a primera línia de foc set dies a la setmana. Tot i així molt pocs han rebut un entrenament per als requeriments d’aquesta feina. No és estrany que fins i tot els pares amb bones inte

Jordi Mujal, la medicina cibernètica i el projecte de la comuna

 Vaig conèixer el Jordi fa uns tres anys. Va ser una trobada que em va obrir l'ànima i la il·lusió, i de nou reneix amb més força aquest vincle i propòsit. El seu projecte vital encaixa amb el meu.... les sincronies i vibracions sentides al llarg de la meva vida semblen indicar-ho. Fa 11 anys va estar un any sencer rodant per tota Espanya en la búsqueda d'un terreny amb la seva furgoneta. I just el que va sentir perfecte va ser a prop d'on visc jo!  La seva direcció: crear una comuna, ajudar a persones a sanar, a tenir benestar, en contacte amb la natura, on l'amor entre les persones sigui el més sanador... per això vaig anomenar el seu espai i masia (de nom cal Vilella de Veciana) "Mas Benestar".  Va ser l'alumne més avançat dels estudis de 5 anys on van començar 200 alumnes i només 6 la van acabar. Perquè el Jordi va aconseguir ser un d'aquests i a més a més l'alumne predilecte del professor? Perquè portava a la pràctica tot el que aprenia, tan a

Confiant

Confiant que tot és per bé Les promeses d'Ell i la seva/nostra grandesa Fortalesa en moments d'angoixes Lloança al Senyor en moments de flaquesa Quan el teu ànim per tu mateixa no és prou fort hi ha l'ànim de qui es va manifestar per ajudar la humanitat sencera mostrant el camí, la via, la única via, la Veritat Confiant en Déu ens elevem Quantes ànimes s'aixequen perquè creuen perquè sinó què ens mantindria per tirar endavant en aquest món i vida que fàcil no ho és? Confio en tu Deu meu i amb el diàleg amb tu trobo recer, trobo alegria, trobo amor, trobo força per donar el millor de mi, igual com el trobava amb el meu estimat quan estàvem pell a pell. No es tracta de desanimar-nos pel que no va bé en aquest món. El nostre planeta està a l'etapa adolescent, no pot fer més del que fa, ja arribarà a més. Millor acceptar tal com va i veure'l com perfecte i amb compassió que no pas generar resistència i desgastar-te. Tot és per bé, per despertar, per evolucionar. I s